i'm back!

Skrivet 2011-10-02 Klockan 21:34:50

okey såhär är det! Som ni vet och ser i inlägget under så bytte jag domän till http://ssandraa.myshowroom.se för att jag hade tröttnat på blogg.se! men efter att nu ha bloggat där under hela sommaren så har det börjat krångla, och det kommer liksom upp små fel hela tiden vilket börjar irritera mig litegranna. Därför har jag nu börjat fundera på att byta tillbaka hit, men innan jag fattar det beslutet så tänkte jag testblogga! Alltså vilket betyder att jag driver båda bloggarna samtidigt för att se vilken blogg som fungerar bäst! ;) Så nu ska vi se om ni läsare som fortf är inne är vaknar till liv när jag torkar bort dammet här och börjar blogga! wooppaa 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!