you never know what you got until you lose it.

Skrivet 2011-05-15 Klockan 18:29:03


när allting kommer ikapp än, inser man verkligen att man inte orkar mycket mer. när jag ser på saker och ting som kunnat vara mycket bättre mår jag riktigt jävla dåligt. och det är många saker i mitt liv som suger hårdare än någonting annat just nu!! och frågan är hur mycket man klarar? jag har verkligen haft en jätte trevlig kväll hos hanna med jessica! men skulle möta upp mamma på backaplan idag för att hitta vår/sommar kläder.. jo tjena kom hem med massa påsar, men hur mycket passade då? är 2 linnen rikare och ett par gladiator skor. måste nog fylla på mitt gymkort snart.. för jag orkar inte med detta mer.

hoppar in i duschen nu, glömmer allt för några minuter. fuckhey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!