what are words.

Skrivet 2011-05-11 Klockan 17:32:42

att spela monopool som jag inte gjort på evigheter var tydligen inte min grej.. ja min lillebror vann ganska hårt över mig :( haha! anyway så har detta varit en riktigt seg dag, och den kommer inte bli bättre heller eftersom det är sista dagen på trampolinen som den gruppen, elr mötet jag går på heter, och det känns iaf bajs. för jag älskar folket där, och dom får en att må så mycket bättre! hihi :)

men nu ska jag byta kläder och fixa mig lite innan det är dags att dra :) peace



lillebror, bli aldrig som jag när du blir stor! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!