varje gång är som den första gången vi sågs

Skrivet 2011-05-03 Klockan 23:25:43

är riktigt trött efter att ha storstädat hela rummet, flyttat möbler fram och tillbaka men slutresultatet blev riktigt bra faktiskt! så nu ska jag ha det såhär så får jag se om han trvis, annars byter jag tillbaka. Efter städningen så va klockan visst redan 8!?! så kände att det var dags att fixa lite middag, och mot mina förväntningar så fixade jag kycklig och potatisgratäng helt sådär på rakarm haha! men nu är jag helt slut efter denna städar/fixar dag. så nu är det dax att krypa ner under täcket och ladda för natinella proven imorgon i engelska a. wish me good luck! haha sov gotti ♣ 

lägger mig och lyssnar på en gud inom den svenska hip hopen, petter ♥
Petter – Längesen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!