vägrar växa upp

Skrivet 2011-05-25 Klockan 23:48:23

nej, jag vet att jag inte har uppdaterat något idag, men denna veckan är inte den roligaste för mig alls. idag var det sista dagen för mig praktiken pga att jag måste vara ledig imorgon och på fredag av personliga skäl, så bara för det så kommer min uppdatering inte vara den bästa i alla fall inte imorgon. Som ni vet har jag gått igenom mycket men väljer att inte nämna här vad/hur/varför, det är de personer som står mig närmast som vet vad som pågår och vad som händer imorgon, så jag hoppas ni kan acceptera detta.

i alla fall så ville jag hitta på ngt kul idag med tanke på att jag inte vet hur hårt det kommer ta på mig, så jag träffade mormor idag efter att jag varit på ett möte i stan, så drog vi till Liseberg för att se markoolio och käka lite. mysigt var det! hihi :) nu har jag lagt mig med datorn i sängen och tänkte slänga på en film för att dämpa nervositeten! sov gott! peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!