som att förvandlas till något som inte finns

Skrivet 2011-05-05 Klockan 20:59:54

en soft dag på jobbet och en underbar kväll med madde i uddevalla och på tågresan hem till kungälv. Madde åkte med tillbaka eftersom hon är ledig imorgon vilket var trevligt och bra så vi fick spendera mer tid tillsammans. Vi fick även planerat att åka till Liseberg på lördag, så det kommer bli riktigt mysigt. Jag har en bra helg framför mig :) 

Nu blir det chill resten av kvällen, mamma kommer snart hem och har med sig min dator som har blivit fixad! sjukt gött :) så jag lär nog hålla på med den hela kvällen, haha ;) peace


gosebild. hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!