new

Skrivet 2011-05-22 Klockan 16:00:49


ni har säkert sett denna produkten på reklamen som går på tv. det är en sorts skrubb som är till för ansiktet för er som inte vet. eftersom jag är en skubbhanske-narkoman och alltid försöker hålla mitt ansikte rent och fint så är denna produkten perfekt för mig! eftersom jag som mindre hade väldigt mycket acne och har provat all möjligt olika läkemedel som ska få det att försvinna så har jag inte lyckats på något annat sätt än med skrubb handskar, så vill ni ha en len och fräsh hy så tycker jag denna produkten är riktigt bra! finns att köpa nästan överallt!
 

jag är också en sån person som vill att mitt hår ska vara lent, fint och rakt! jag hatar när det blir helt ''fizzy'' och det bara spretar hår överallt haha! så detta är en värmespray för er som plattar håret på väldigt höga grader (jag) haha! denna sprayen hjälper ända upp till 230 gradersvärme vilket egentligen inte är bra för håret alls! för går du över 180 grader är det hårets smältpunkt. men denna sprayen rekomenderas starkt!


detta är min nya parfym jag fick av mormor efter att hon vart på ullared, om ni kommer håg så köpte jag en likadan förra gången jag var där som hette beach party, ville nu att mormor skulle köpa en likadan eftersom den höll på att ta slut men hon råkade ist köpa denna som heter MUSIC party. det som är bra med dessa parfymer är att dom är jätte billiga, och luktar hur gått som helst. för som jag vet är det väldigt många som har dyra märkes parfymer hemma, och har man då köpt en dyr parfym kanske man inte vill använda den till vardags? inte jag iaf. så därför har jag en lite billigare men som luktar jätte gott som går att använda när jag inte ska göra något speciellt mer än att gå till skolan/jobbet.

rekomenderar alla som vill vara snygga och fräsha att använda detta, haha! :D för det är verkligen super!
nu ska jag kolla på film eftersom det är så skitigt väder ute, peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!