MYS - DAG

Skrivet 2011-05-28 Klockan 23:27:44

rubriken säger allt, detta har verkligen varit en riktig söndag även fast det står lördag i kalendern. Jag mamma & axel har idag spelat monopool i 4 timmar, provkört våran nya bil och sedan bara chillat framför tvn. vi har alltså inte gjort någonting, och ända andledningen till att jag lver huvetaget inte har någon ångest är av den enkla anledningen att det knappt är någon skola denna veckan, går bara 2dagar, sen är jag ledig ända till nästa måndag, så har massa andra dagar då jag kan göra någonting. Fördelen med att man bara ligger hemma är ju att man inte slösar några pengar, haha cashing! nu hade jag tänkt lägga mig, imorgon är det morsdag så då blir det brunch inne i Göteborg med mamma, mormor, axel, anders, zion, matilda, tobbe, linda, alexander & daniella! MYS. sov gott :) ♣





Kommentarer
Postat av: melinda

Skrivet 2011-06-04 Klockan 15:25:59
snygg blogg, helt frään

URL: http://melindaazdrraveski.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!