jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Skrivet 2011-05-02 Klockan 19:07:07

trött, tröttare, tröttast...

min dator är lämnad till mammas jobbarkompis så han kan få den snabbare och fixa lite fel med den, tur då att man har en dator lånad av skolan. skulle nog dött annars haha ;) anyway så är jag ensam hemma till på onsdag, vilket är riktigt skönt så man bara kan få vara för sig själv, något som är mindre skönt är dock att jag har nationella i engelska på onsadg, vilket betyder ingen praktik och att det kommer gå åt h*lvete ha ha.. men det positiva med det är att jag får träffa mina kära vänner! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!