godnatt!

Skrivet 2011-05-29 Klockan 23:30:28

har precis duschat och plattat håret så jag slipper göra det imorgon. Som ni kanske kommer ihåg så är det skola som gäller för mig imorgon vilket ska bli riktigt skönt om jag ska vara ärlig. något som är ännu skönare är att mitt sommarlov i princip börjar imorgon eftersom jag bara går imorgon och på tisdag, sen är jag ledig från onsdag till måndag, sen är det några ynka dagar i skolan då man inte göra något kvar hihi! men nu ska jag krypa ner under täcket, imorgon är det först willys som gäller för att lämna lite papper, sen vidare till skolan! peace out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!