Back in the days, old times.

Skrivet 2011-05-28 Klockan 00:46:40

Jag läste precis min vän Josefine's blogg där jag fick mig en tankeställare att hel*ete va fort tiden har gått! Så många vänner man hade innan som nu gått åt helt olika håll? även fast jag bor kvar i kungälv så umgås jag inte med någon från min gamla klass förutom Josefine när hon är hemma? och Madde såklart. Och jag kan säga er, att även fast man hade dagar då man verkligen irriterade sig på alla sina klass kompisar, då man klandrade dom för saker som man nu egentligen skrattar åt och verkligen ångrar. Och jag vet en person jag inte är vän med längre, som jag verkligen ångrar att jag kanske va lite för ärlig mot henne, jag saknar henne och hon vet vem hon är!
















"Det här går ut till mina saknade vänner" - jag saknar er oerhört mycket! ALLIHOPPA!


Kommentarer
Postat av: Nicke

Skrivet 2011-05-28 Klockan 19:05:28
sjukt fin blogg :)

om du vill vara med i dagens blogg så är det bara att klicka dig in på min blogg :) följ mig gärna på bloglovin ;)

URL: http://nickeeandersson.blogg.se/

Postat av: josefine

Skrivet 2011-05-30 Klockan 20:25:49
visst var det goa tider? man saknar hela högen.. :/

URL: http://josefinetivefalth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!