17.27

Skrivet 2011-05-20 Klockan 17:32:20

äntligen, äntligen helg! så ont som jag har i fötter och händer och så trött som jag är så är det verkligen helt sjukt skönt med helg! sen har jag bara 3dagar kvar på praktiken, och efter det är det bara 2 veckor kvar till sommarlov. det kan inte bli mycket bättre! (förutom all skit som kommer imellan) så nu har jag duschat och fixat mig lite, ska snart med mamma och hämta mina skor som jag glömde på willys förut haha! sen till apoteket och hämta ut min medicin :thumbdown: och handla. skulle egentligen gått på veronica maggio på liseberg idag, men hanna kunde inte och alla andra är upptagna, så det suger lite. får se vad som händer ikväll ist! :) peace





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!