9 mars - i here you call my name

Skrivet 2011-03-09 Klockan 21:24:54

godkväll på er! kom hem för en timma sen ungefär, har ju varit på möte som jag är varje onsdag you know. och jag sov precis innan jag skulle gå så hann inte uppdatera utan va tvungen att rusa iväg haha! men nu är jag här igen iaf ;)

sitter och pumpar HÖG musik ur mina högtalare, soft musik, sånt jag mår bra av och försöker tänka bort BLAND ANNAT!! det extremt dåliga vädret!

och om 40min är det Big Brother haha, sen sooova! men här får ni en liten lista på låtar som är on top för mig nu! peace

Flipsyde – Angel
Justin Bieber – Somebody To Love
Danny Saucedo – In The Club
Sara Varga – Spring för livet
Håkan Hellström – River en vacker dröm
Spin Doctors – Two Princes
Nickelback – Someday
Groove Coverage – Far Away From Home
Jay Smith – Like A Prayer

för er som har spotify så äre bara att klicka på låten ni vill höra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!