9 mars - härliga lediga dag

Skrivet 2011-03-09 Klockan 14:24:04

hur skönt är det inte att ena dagen börja klockan 13 och andra dagen vara ledig. det kan inte bli bättre asså!

jag vaknade någon gång runt 9 imorse känns rätt skönt att inte sova bort hela dagen, men jag chillade iaf på det. startade en film och åt frukost. vid 10 hämtade mamma mig och körde mig till gymmet. va där ungefär 1h eller nått, seriöst jag va/är helt slut efter det där! så jag bestämde mig för att åka och skola, finns ju inget bättre än en 18minutare i solariet när man vet att det är snöstor ute (??). sen blev det bussen hem, och nu har jag preciiis klivit ut ur duschen.

hemma bakad pizza är det som står up next på schemat, och kolla klart på min film. sen får vi se vad som händer, möte ikväll med :) peace



Kommentarer
Postat av: snookie

Skrivet 2011-03-09 Klockan 20:28:12
hallå där! skit söt blogg :)

villken färg tycker du att jag ska ha på min tandsten?

URL: http://snookies.blogg.se/

Postat av: jessica

Skrivet 2011-03-10 Klockan 07:47:29
ååh du e så duktig.baby! :D

Fin är du oxå as always<33333



Haha, skriver i mobilen;)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!