8 mars - i'm pretty busy

Skrivet 2011-03-08 Klockan 23:48:54

haha ojsan, det blev lite hastiga planer för eftermiddagen/kvällen så jag har inte hunnit uppdatera förens nu.

jag slutade ju 15.30 som vanligt idag, då stannade jag kvar en stund inne i stan tillsammans med jessica och hanne, typ kollade runt lite på stan oså. sen vid tjugo över 4 tog jag bussen till kungälv för att mamma&anders skulle hämta mig och dessutom min bror. när vi gjort det åkte vi tillbaka till stan igen för att gå på bio och såg ''Åsa-Nisse'' lite halv rolig film sådär haha! sen åkte vi hem igen direkt efter att filmen va slut, vilket va typ runt 8, handla på vägen & sen direkt när jag kom hem va jag tvungen att skriva en uppgift jag måste lämna in senast imorgon, så det är skönt att ha den klar nu :)

snart är det dags för mig att sova, är dock ledig imorgon för vi har hem studiedag, men ska dra till gymmet på morgonen så måste vara pigg, haha! sov gott, peace :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!