7 mars - jag vill känna mig fri fri fri, det är min fillosofi fi fi.

Skrivet 2011-03-07 Klockan 19:56:54

måste börja med att säga att det är verkligen gött att börja träna! ska jag ge gärnet som faan nu asså! inte vara någon latis alls. dock tränade jag inte så mkt idag eftersom det var instruktion, men fick gå runt och köra lite efter när det var klart, så det kändes ju lite i benen då asså haha! nu har man käkat mat och funderade på att duscha, men kom på att jag börjar ju 1 imorgon så då är det goare att duscha och fixa sig innan skolan.

nu ska jag bara ta det lugnt hemma, kolla tv oså. sen blir godnatt! men uppdaterar en gång till sen ;) peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!