7 mars - chillerill med datakunskap och grejer

Skrivet 2011-03-07 Klockan 11:30:24

har datakunskap just nu, och oopppsss jag har visst inte lämnat in en uppgift, kanske dags att göra den hemma snart (a) *blink* har till onsdag på mig, så det är la dags att sätta igång. 

har bara 45min kvar av dagen, vilket är sjukt skönt. då blir det hem och chilla lite innan det är dags att packa ihop sina saker för att dra och gymma. jag är veeerkligen taggad! :D 

men nu ska vi gå igenm databaser, så får väll vara liteaktiv.. även fast detta suger! haha peace 


bild från förra året. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!