6 mars - you are so beautiful

Skrivet 2011-03-06 Klockan 20:03:34

riktigt mysig dag i stan med pernilla idag! vi kollade runt lite och det blev faktiskt inte så mycket köpt, köpte en tröja som jag ska visa er haha! sen tog jag bussen till ikea för att möta upp mamma & anders, som tur var så va dom nästan precis klara när jag kom dit, jag hade verkligen ingen lust att gå runt där inne, men vad gör man inte för lite skjuts hem? ;) hihi. så nu har jag käkat lite och har även kollat om det finns någon möjlighet att möblera om mitt rum på något annat sett, men det ser inte ut som det tyvärr :( så jag får ha det såhär.

men nu är det dags för solsidan, sen time out och efter det wallander ;D riktigt najs. peace



Kommentarer
Postat av: Annie

Skrivet 2011-03-06 Klockan 20:06:42
Hej! Ska vi följas via bloglovin? :)

URL: http://acandy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!