4 mars - and i don't give a fuck

Skrivet 2011-03-04 Klockan 17:19:57

nej jag tänker inte ursäkta min dåliga uppdatering. vad är det för mening? det finns en anledning till att det inte kommer 100 inlägg om dagen, och det är för att jag har ett liv bortom skärmen. när jag slutar tidigt stannar jag oftast kvar inne i stan, vilket innebär sen bloggning & när jag slutar sent så innebär det också sen bloggning. och det finns ju ingen mening med att uppdatera om man inte har något intressant att skriva eller inte har några nya/roliga bilder?

men nog om det! jag är iaf hemma nu, och har varit en liten stund. ska strax hoppa in i duschen innan mormor ringer och säger att hon är här. då ska vi åka till maxi för jag vill ha naturgodis (a) sen blir det hem och käka, va snack om räkor elr tacos? så vi får la se vad det blir. och sen senare blir det nog att dra ut med madde :) funniieee. peace


seriöst, ge mig långt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!