30 mars - det gör ont men jag vet att jag klarar mig jämt

Skrivet 2011-03-30 Klockan 23:20:56

nu har jag precis gjort mig klar för natten och har tänkt att sova. ska upp en timma tidigare imorgon bara för det är handlednings grejs med turismen som jag verkligen måste gå på. känns ganska hårt, men det är skönt att få hjälp när man inte förstår. 

det är även nationella i engelska imorgon, del speaking och vi får väll se hur det går på det? sen är det möte med BUP klockan 16 och sen direkt till gymmet innan jag ÄNTLIGEN kommer hem. men det blir chill, jag måste verkligen träna imorgon även fast jag egentligen inte har någon större lust, men det känns som sagt helt underbart efteråt.

här får ni en gammal bild på mig eftersom jag bara har såna jag redan laddat upp, hehe peace


längtar så till vår och sommar. 

kan även tillägga att jag kommer ha med mig ett fynd hem imorgon eftersom jag lagt undan någonting på H&M idag, för jag får ju mina pengar imon. tjockt najs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!