3 mars - sommar snart eller?

Skrivet 2011-03-03 Klockan 19:12:54

Sitter i soffan just nu, och hela tiden när man sitter här så är det sjukt kallt! Extremt irriterande, och det är enbart för Att mamma är snål med värme ;) haha. Men hade det inte varit sjukt skönt med vår och sommar snart? Jag är trött på all kyla, snö osv! Så därför tog jag en sväng förbi solariet innan jag tog bussen hem. Finns nog inget skönare än att lägga sig i ett varmt solarie när man är frusen, eller hur? Nog om väder.. Som ni kanske vet så är min dator helt knas. Den funkar när den själv vill, laggar och är bara sjukt irriterande. Så just nu är jag inne på ipoden eftersom jag precis tagit bort några program och stängt av datorn atm. Men nu ska jag fortsätta tv kollandet ;) peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!