29 mars - underbart

Skrivet 2011-03-29 Klockan 19:28:49

känns det inte helt underbart att klockan är halv8 och det har inte ens börjat bli mörkt än? himlen är fortfarande helt blå och man b´lir bara så lycklig av att veta att det snart är vår.

jag har precis kommit hem, slutade ju inte förens halv 4 idag så åkte till gymmet direkt, tränade riktigt hårt för har världens press på mig nu bara för jag inte tränat sen i torsdags. sen åkte jag iaf till willys för att möta upp mamma, axel och anders, så blev det stor handling och nu håller jag på att städa, för mitt rum ser verkligen för jävligt ut! haha , sen ska jag även rensa min lilla gaderob så jag får plats med nya kläder nu när det börjar bli vår. så hör av mig senare, peace




Kommentarer
Postat av: jessica

Skrivet 2011-03-29 Klockan 21:03:59
kolla in min nya blogg!

http://jessa.myshowroom.se

URL: http://jessa.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!