28 mars - you make me feel bad

Skrivet 2011-03-28 Klockan 09:01:55

sitter i skolan just nu, och insåg just när jag satte mig på bussen att jag kommer vara i skolan 45min för tidigt.. suck. det är dessutom lång dag idag eftersom vi har matte nationella på onsdag så måste jag stanna i skolan till 4a idag ist för kvart över 12 och det suger verkligen. men eftersom jag stannar så länge så pluggar jag inte hemma sedan utan åker till madde i uddevalla en snabbis. dock hinner jag inte vara där länge, utan jag åker buss längre än vad jag hinner vara med henne, men vad gör man inte för sin bästa vän? så det blir kort om uppdatering som ni förstår, men jag slänger upp ngt inlägg senare. Ha en bra daaaag, peace 


ge mig vår och sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!