27 mars - det är okej att spåra ut

Skrivet 2011-03-27 Klockan 15:47:11

sitter i min säng ny duschat, äter polkagris och njuter av livet.. elr inte. vet inte om man direkt ska njuta när man ser att det snöar? eller när man inser vilka f*ttor det flästa killar är. jag chillar på det, äter min polkagris och njuter av att bara vara för en liten stund, orkar inte bry mig om någon annan för tillfället. idag är det bara jag. 

senare ska jag och mamma köra anders till flyget eftersom han ska flyga med zion hem till stockholm, sen blir det middag hos min faster och efter det åka tillbaka och hämta anders från flyget haha! eftersom zion bara är 3år så kan han ju inte flyga själv, därför anders måste åka med honom. men uppdaterar sen, bjuder på en låt så länge eftersom jag inte har ngnra bilder på skoldatorn :/ 







Kommentarer
Postat av: jessica edsand

Skrivet 2011-03-27 Klockan 16:40:23
Älskling<3



Finns om du vill prata babe!

Du är bäst,

underbarare än underbarast!

Helt amazing vad du är bra vän.



Jag älskar dig! galet vilken bra vän du är, Hun <33333333

Postat av: josephine

Skrivet 2011-03-27 Klockan 16:50:26
kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

URL: http://twinblogg.blogg.se/

Postat av: elina

Skrivet 2011-03-27 Klockan 17:45:23
as nice bloggg, kolla in min också :D

URL: http://eeeliina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!