23 mars - dåligt humör.

Skrivet 2011-03-23 Klockan 23:02:24

det har inte riktigt varit min dag idag. har varit på 2 möten idag som rivit upp mina sår ännu mer genom att prata om det.  Fast jag vet egentligen att dom enbart ber mig berätta för att det någon gång ska bli bra, men det är ändå jobbigt med tiden. 

just nu kollar jag iaf på big brother men ska strax lägga mig, ska nämligen upp tidigt imorgon för ngt extra lektion på morgonen, vilket suger för då måste jag gå upp klockan 6, men så äre! vi hörs imorgon, puss


tänkte dela med mig av en bild på världens finaste flicka och världens finaste vän. 
alla borde ha någon som maddä♥ det suger bara att vi inte träffats på evigheter, för jag saknar min chey :(


Kommentarer
Postat av: maaaddeeee!

Skrivet 2011-03-23 Klockan 23:13:41
aaaaw, lillevän! du är för söt ! Vi måste ses i helgen! jag saknardigmassamassamassa. Du är bäst. Glöm inte att jag älskar dig! puss <3

URL: http://hhalleguttan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!