22 mars - fall in love with a different name

Skrivet 2011-03-22 Klockan 23:12:58

har precis kollat klart på big brother, och jag förstår verkligen människorna där dom inte klarar av vissa personer. vet inte hur många som kollar på big brother som läser min blogg, men hur f*n kan katarina sjunka så lågt som hon gjorde när hon annklagade vanessa för hennes operation? blir fan lack asså. å andra sidan så är ju gurkan med, och det finns nog seriöst ingen skönare kille än honom, haha! men nu ska jag lägga mig, skola och möte med BUP imon, sen möte igen på kvällen så måste lägga mig för att orka. sovgott :love:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!