16 mars - i really hate this shit!

Skrivet 2011-03-16 Klockan 16:37:52

jag är verkligen helt slut, har massor att göra fram över. var ju på studieplanering förut med marcus (min mentor) för att lägga upp en plan på det sakerna som jag ligger efter med i skolan, och helt seriöst, jag måste plugga varje dag. jag kommer inte ha ngn fritid kvar alls :( och det suger. just nu vill jag bara ha lov, för jag är så jävla trött på skolan och all skit jag går igenom just nu. förlåt, men allt suger. och tack vare detta så missar jag även min träning idag :( så nu måste jag pluggapluggaplugga och sen ska jag på möte som vanligt.. ahja, peace 


gaaaaaaaaaaaaahhhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!