15 mars - pluggisen i skolan hihihi

Skrivet 2011-03-15 Klockan 13:05:33

sitter i skolan just nu, med mina homies. det är tisdag = handels dag, vilken innebär att vi har handelsämen typ hela dagen. håller på att jobba med min säljpärm och ngt häfte haha. sen så har jag haft ett kort möte med min mentor, och har fått låna en dator av skolan för att kunna göra arbeten jag ligger efter med, känns ganska gött eftersom min dator är helt cp. 

efter skolan har jag tänkt gå runt lite på stan med hanna&jessica, ska bla köpa ett spel för min lillebror så snäll som jag är haha! sen åker jag med mormor hem, eftersom hon ska vara hos oss till på torsdag. 

peace 


jag och hanna åt lite för mycket till lunch idag... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!