13 mars - jag har packat väskan nu drar jag iväg

Skrivet 2011-03-13 Klockan 11:05:07

asså jag har en sak att säga, som jag glömde skriva igår! HUR KAN ERIC SAADE VINNA ÖVER DANNY?? den med bäst låt, som hade kunna komma längst i eurovision är såklart danny! och ända anledningen till att Eric vann är för att just 12åriga fans till erica har röstat! dom har ingen aning om vad musik är, det ända dom röstade på är hans utseende och för att dom är just FANS! och det suger.

har läst på massa ställen på facebook nu att det är ett flertal som vill att det borde vara åldersgräns på röstningen. och helt seriöst så håller jag med! för då kan det äldre som vet vad musik är rösta fram en värdig vinnare!

allt sagt om det för mig, nu ska jag åka till stan. peace out.


Danny Saucedo – In The Club


Kommentarer
Postat av: Line

Skrivet 2011-03-14 Klockan 11:20:45
Håller helt med! Dannys låt var bättre och förtjänade att vinna, låten var dessutom bättre eurovision-material!

Eriks låt var så otroligt töntig som handlar om popularitet. Den skulle han ju kunna ställa upp med i lilla melodifestivalen liksom.

Åldersgräns på röstning vore nice ;)

URL: http://trixi.devote.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!