13 mars - en tom rubrik

Skrivet 2011-03-13 Klockan 21:03:11

jag har inte direkt varit på blogg humör idag, eftersom jag inte har vetat vad jag ska skriva för något. men nu har jag gjort min söndags dusch iaf, så jag känner mig riktigt fräsch! ska snart kolla på snabba cash med mamma&anders, jag har dock redan sett den. men vad skadar det att se den igen?
sen blir det väll sängen, skola och gymmet imorgon! måste även få tag på min mentor snart. ligger ju efter i nästan alla ämnena pga allt som varit/är, och jag är ytterst tveksam på om jag hinner klart med allt innan praktiken börjar. men tror och hoppas att det går att lösa.

nu ska jag ta på mig kläder och blåsa håret, peace


Jordin Sparks – Tattoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!