11 mars - all i wanna do, is be with you!

Skrivet 2011-03-11 Klockan 23:04:31

nu är jag äntligen hemma! det har verkligen varit en hel dag i stan, men det känns riktigt skönt att äntligen få sitta ner, ta det lugnt och bara vara! är ensam hemma just nu eftersom mamma och anders valde och stanna kvar i stan. så tänkte väll sätta på en wallander film, käka glass och bara chilla påre. sen ska jag lägga mig eftersom jag ska in till stan imorgon igen och träffa sophie från skövde, kommer bli riktigt najs eftersom jag inte träffat henne på evigheter!! :) kanske måste plocka undan lite på mitt rum med då om hon kanske kommer hit!? haha, ser hemskt ut här just nu kläder oshit överallt haha! ahja, peace!


wanna go craaazzzyyyy???


Kommentarer
Postat av: Sara ♥

Skrivet 2011-03-11 Klockan 23:11:45
pent bilde! <3

URL: http://sarapuzen.blogg.no

Postat av: Milsa

Skrivet 2011-03-11 Klockan 23:14:35
Sjukt fin blogg!

Läser den varje dag!

Vill du bytalänk eller länka ?:)

Ha en bra kväll!



URL: http://milsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!