10 mars - my baby three floors down

Skrivet 2011-03-10 Klockan 13:41:50

Hejsan! dorg hem tidigare från skola idag, har vääärldens huvudvärk och har precis tagit mig en tablett så jag hoppas att det går över snart. håller på att ladda ner filmen my sister's keeper, har dock redan sett den innan, men den är så sjukt bra så den är mycket värd att ses igen! känner att jag måste vila ut mig, är helt sjukt trött.

senare kommer mormor hit bara för att mamma jobbar sent, så det blir mys. har lovat mín bror att se filmen 2012 med honom, så får la göra det. har faktiskt inte sett den så det blir nog mys. sen så är det ju BB ikväll, så det blir mycket film & tv tittande haha.

ska nog ta mig ngt att äta medans jag väntar på att filmen ska laddas klart. peace


Johan Palm – All The Time In The World


Kommentarer
Postat av: Sofie

Skrivet 2011-03-18 Klockan 09:58:35
Hej! Verkligen fin blogg, kul text att läsa :)

Mvh Sofie



Om du vill får du gärna kika förbi min :)

URL: http://perssonsofie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!