1 mars - vem är inte taggad?

Skrivet 2011-03-01 Klockan 21:31:25

jag kan inte tagga mer nu asså! sitter och knaprar på mina sista eget köpta godis bitar för en låååång tid framöver. Jag säger inte att jag aldrig kommer äta godis igen, men jag kommer aldrig KÖPA godis på ett bra tag. Det ända som kommer köpas är naturgodis, och jag vet att det inte är nyttigt, men det är bättre än vanligt godis iaf. Sen så ska ni veta att jag går alltid runt med en vattenflaska i väskan, så jag köper aldrig cola eller annan läsk längre, det går bra nu! 

.. och för att komma till det jag är mest taggad för, så äre att jag precis fått ett gymkort av mamma. dock bara för 1månad för att träna på. SÅ NU JÄVLAR KÖR VI!!! beachen 2011 here i come!!!!!!! :D :D :D :D 




Kommentarer
Postat av: Mormor

Skrivet 2011-03-01 Klockan 22:23:44
BRA tjejen, kämpa på, jag vet att du KAN,



Du är BÄST stor KRAM

Postat av: Anonym

Skrivet 2011-03-03 Klockan 23:20:40
Hej!



Jag har ett bra tips till dig, har alltid haft lite problem med min vikt (några få kilos övervikt). Tränat oerhört mycket men inget hjälpte. Sen började jag äta enligt LCHF, man äter inga kolhydrater utan bara proteiner, fett(nyttiga)och grönsaker och INGA sötsaker. Den första veckan "avgiftar" man sig från allt som har med socker och kolhydrater att göra. Då gäller det att dricka mycket vatten. Finns recept sidor på lchf mat och det är förvånansvärt hur bra resultatet blir! Har man inte stora besvär med vikt kan man äta kolhydrater endast till frukost, men första 3 veckorna bör man endast äta enligt lchf.

Jag har inte varit sugen på sötsaker någon gång sen jag började med detta, har gått ner till min drömvikt nu. Min mamma har gått ner 4 kg varje vecka, hon har stor övervikt. Men det funkar och är jätte nyttigt!



Hur skön är inte känslan när man kan gå in i ett café och kunna gå förbi sötsakerna och inte behöva känna suget? GRYMT!

I samband med träning blir det bäst!

http://www.kostdoktorn.se/ är hemsidan. Gå in och läs på de olika länkarna! Tro mig, det funkar!



http://www.lchfrecept.com/ är receptsidan!



Lycka till!



(sprider detta till alla som behöver tips angående viktnedgång, har märkt tidigare att du skrivit om detta)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!