1 mars - poowernap

Skrivet 2011-03-01 Klockan 17:16:43

ojsan hoppsan, här är man inte lite trött. och ska jag vara ärlig så är det nog på grund av skolan, ja jag är redan trött! vilket som va hur skönt som helst är att vi slutade typ 11 idag ist för halv 4, det va riktigt najs. gick en sväng på stan med min fina vänn jessica, och fick shoppat 1 linne. sen kom jag hem runt halv 2, kolla lite tv tills jag gick och la mig och somnade DIREKT. så nu blev jag precis väckt av mamma, och hon kommer och hämtar mig om typ 1 halvtimma så ska vi ut till ytterby för att dra till friskis och svettis och kolla vad gymkort och lite sånt kostar. så vi hörs senare, puss ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!