NY HEADER!

Skrivet 2011-07-13 Klockan 02:31:50

Snälla Louise mixtrade snabbt ihop en header till mig snäll som hon är! Tycker ni borde kika in hennes blogg vilket ni gör, HÄR! :)

Förövrigt så kom jag hem för någon timma sedan, har varit ute och chillat lite med Amanda, Åsa och Jessica. Åsa följde dock med mig hem för hon ville kolla på lägenheten jag bor i, så det blev ytterligare lite tjöt här hemma.
Nu tänkte jag slå på filmen P.S I Love You och somnar till, kommer väll bli så att jag ser 5minuter innan jag slocknar totalt haha! peace out

FÖRE:



EFTER:


Nice huh? ;)
Tryck på F5 btw om ni inte kan se den nya headern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!