kaos.

Skrivet 2011-07-17 Klockan 23:47:52

som ni kanske märkt har hela min dag bara gått åt till att inte göra någonting. Jag har satt min fot utanför dörren 1 gång idag enbart för att jag skulle hjälpa mamma att bära in matkassar. Men ALLA förtjänar verkligen en såhär dag någongång. Men imorgon är det måndag, det är ny vecka så det är dags att ta sig i kragen och hittat på något. Och denna veckan ska jag faktiskt försöka få saker gjort, för på lördag åker jag till Smögen i en vecka. anyway så tänkte jag starta en film till nu att somna till, känner att sims inte är ngn idé eftersom jag spelat det i princip hela dagen haha! :)

 
sov gott dudes, woooppwooopp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!