jag gör det för jag förtjänar det

Skrivet 2011-07-16 Klockan 21:10:44

Jag vet att jag inte har uppdaterat någonting idag och jag säger inte förlåt för att jag inte gjort det eftersom jag inte har haft tid.

dagen började med att jag sov ut till 12.30 och käkade sedan en riktigt god frukost. Sen fixade jag lite hemma innan jag och mamma tog oss en sväng ut till Nordön för att ta ett dopp, och eftersom jag vet att mamma läser min blogg så måste jag ju skriva att JA jag badade inte, och JA mamma fick bada ensam fasten det va jag som ville åka ut och bada haha! Sen tog vi oss en sväng vidare ut till Marstrand och käka lunch och just nu är jag hemma och passar min lillebror så Åsa håller mig sällskap. Chillar på uteplatsen med musik, najs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!