irriterad

Skrivet 2011-07-15 Klockan 00:06:05

som jag skrev tidigare så var jag och tog blodprov, vilket är något av det värsta jag vet!! mina blodkärl i armväcken sitter nämlien väldigt långt ner så det är svårt att överhuvetaget ta prover på mig. så jag kommer in i rummet, får använda värme kuddar på båda armväcken men hon hittar ändå inget, så då skall tydligen läkar kärringen göra ett försök, så hon sticker in nålen i armen, tar ut den efter en stund och frågar om det gör ont osvosv, så sa hon aatt hon hade misslyckats, men när hon kollade så såg hon att det rann blod ur armen, vilket betyder att hon hade träffat ett blodkärl iaf, så hon var tvungen att sticka igen då hon verkligen misslyckades, så det slutade med att dom stack mig i fingret 3 gånger ist! Resultatet i armväcket blev inte snyggt vill jag lova! och det gör ONT. 

Nu ska jag sova, godnatt! 

 
söt bild på mig och åsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!