-

Skrivet 2011-07-11 Klockan 16:34:09



Kan inte glömma dig, fastän att jag har försökt
jag har försökt med det mesta som jag gör
jag har försökt att inte bry mig om dig, ett skit
men jag är inte känslokall, inte som andra det vet ni
jag ville glömma dig, ville gömma mina sår
ville radera alla minnen, så gott det går
för det gör ont, att minnas nått så bra
som slutade så skit, vart tog vi vägen idag?
jag känner inte dig, du är inte samma person
för allt som du gjorde fick mig att ändra min tro
om ett du&jag föralltid, det var aldrig sant
för efter allting som du lova så bara sket du i vad du sagt
du såra mig mer än någon annan gjort
mitt hjärta skriker efter dig inombords
jag kommer aldrig glömma dig och allting som var bra
men jag kommer alltid hata dig för lögnerna
[lyrics: issa - det va inte dig jag älskade]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!