9 januari - you make me sing

Skrivet 2011-01-09 Klockan 16:27:08

nu är jag hemma från stan och ja, det blev lite shoppat! mest underkläder hihi men det är ju najs? sen även en aas go hood tröja och ett par najsiga mys brallor på rean. jag hittade även ett par nya leggings eftersom dom andra gått sönder, sen en tunika och lite så. jag slänger upp bilder på allting senare :) nu hade jag tänkt ta mig en smörgås eftersom mamma väntar med middagen, och jag tror jag hungrar ihjäl haha! 

någon som vet om det går något bra på tv idag btw? 


hade ingen annan bild just nu, och jag tycker denna är rätt så najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!