8 januari - snart frisk

Skrivet 2011-01-08 Klockan 13:51:17

nu är jag iaf på bättringsvägar, och tänkte att det kanske var dags med ett inlägg? :) jag vet att det har blivit dåligt med det denna veckan, men jag har ju varit i stan med josse, slappat med axel och även varit på ikea. Sen så blev jag ju sjuk natten mellan onsdag och torsdag, och jag är just nu på bättringsväg.
Igår när jag uppdaterade så hade jag iaf kroppen med mig, i torsdags kunde jag nämligen inte röra mig, jag hade verkligen ont över allt i hela kroppen. Och för er som inte vet så är det så att jag är allergisk mot feber, elr vad man ska kalla det. Min kropp över reagerar på bakerierna i kroppen, vilket inte är ett dugg bra. Så jag och mamma fick spendera lite tid på sjukhuset i torsdags då dom även skrev ut medicin till mig. och den tabletten som jag då ska ta en gång om dagen gjorde nog inte det hela bättre, eftersom jag igår då vaknade upp med så svullen hals att jag inte ens kunde prata. bläää. Men nu mår jag iaf bättre :) det blir ytterligare en vilar dag idag, så är förhoppningsvis allt halsont över imorgon så att jag äntligen kan äta..

.. jag skulle verligen DÖ för kina mat just nu! haha :) och har jag turen med mig kanske vi käkar det imon, eftersom jag tror att jag kommer vara ganska bra imorgon.

Men nu hade jag tänkt lägga mig och kolla på en film så jag får vilat lite så dom sista bakterierna försvinner. ska även käka pencilin(?) i tio dagar, SEN är jag heeeelt frisk! Puss


fuck bakterier och annan skit som har med sjukdomar att göra! :mad:


Kommentarer
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Skrivet 2011-01-08 Klockan 21:00:25
Just nu är det frågestund i min blogg ställ en fråga och bli länkad:)

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/01/fragestund_08.html

pågår massa tävlingar så passa på att anmäla dig med:)



URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!