26 januari - your love is just a lie

Skrivet 2011-01-26 Klockan 18:39:39

JAG FICK PLATSEN!!! HELT UNDERBART GLAD ÄR JAG :D känns verkligen sjukt skönt! så det ska jag strax fira med en skål glass haha! :) känns även helt underbart att man med gott samvete kan sitta framför tv:n typ hela kvällen och inte behöva tänka på att man har någonting i skolan imorgon mer än tråkiga lektioner! :) sen så kan jag ge alla mina tummar upp för de fantastiska vännerna jag har i skolan, hade aldrig klarat min vardag utan dom. & när jag ändå skriver massa bra saker, så kan jag passa på att tillägga till dom som går på Thorildskolan och ska välja gymnasie nu någon gång, och tvivlar mellan mimers och någon skola i göteborg, jag säger bara EN sak. Välj Göteborg, för det är nog det bästa val jag gjort i mitt liv!


Europe – Last Look At Eden - Short


Kommentarer
Postat av: jessica Edsand

Skrivet 2011-01-26 Klockan 20:52:40
JAg är så glad att jag träffat dig Sandra! En helt underbart vän! Du finns alltid där och det finns inget som jag känner att jag inte kan dela med dig. I glädje och sorg finns du där. Glöm aldrig hur underbar du är, att du föder bebis-guldfiskar i drömmar är bara ett stort plus!!! Aldrig har man tråkigt med dig<3<3<3

URL: http://thesaddleclub.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!