25 januari - you're the reason I sing

Skrivet 2011-01-25 Klockan 15:42:59

sitter hemma just nu, och är heeelt sjuuuukt glad! eftersom intervjun och allt det med maxi sket sig, så pratade jag idag med min handels lärare för hon skulle hjälpa mig. så nu ringde hon när jag satt på bussen hem från skolan och berättade att jag skulle på intervju imorgon på willy i kungälv, och att han jag ska träffa lät väldigt posetiv! känns sjukt skönt verkligen!! :D så förhoppningsvis så får jag den platsen där. helt awesome!

sen så är det lite bra att min lillebror inte är här, för då kan jag använda hans dator, eftersom den jag har är heeeelt fuck't up! haha :D fast jag saknar honom när han inte är här med såklart! :o haha

men nu blire chillidill tills mamma kommer hem, skulle egentligen vara med panos och jonthe, men dom dissa :( så nu får jag vara själv ist, haha! kommer väll ändå dö framför MTV elr ngt som jag brukar, men det är väll också najs... haha!


jätteee gammal cam bild, sjukt kort hår hade jag med! hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!