21 januari - it's harder than you know.

Skrivet 2011-01-21 Klockan 23:16:32

helt underbar kväll, god mat och verkligen en grym teater! det va sjukt länge sen jag skrattade sååå mycket, men jag tycker verkligen att både jag och mamma behöver det efter all skit! :) men nu sitter jag iaf hemma, framför datorn och funderar på om jag ska ladda ner en film eller inte? eller kanske bara lägga sig i sängen för att försöka sova? njaaue, svårt det där! haha :) 

det jag vet är iaf att jag ÄNTLIGEN får träffa min darling madde imorgon!! har inte sett henne på evigheter, så det ska verkligen bli skönt! blir en tripp in till stan, sen får vi se vad som händer :) puss 


DEN FINASTE GÅVAN GUD GAV MIG ÄR MAMMSEN. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!