21 januari - i'm right where you left me.

Skrivet 2011-01-21 Klockan 16:09:40

hej! har inte varit så bra med att uppdatera idag känner jag, men jag va först i skolan, sen direkt åkte jag till solariet, och jag blev faktiskt brunare! haha :) det brukar alltid ta ett par gånger innan man ser någon skillnad, men nu gjorde man verkligen det haha! fett najs. Sen iaf så gick jag hem, och då var axels rum färdig tapetserat och det va massa damm och sånt på golvet, så då dammsög jag lite haha! sen kom frida hit och nu är jag med henne, så ja jag har inte haft så mycket tid till att sätta mig framför datorn och uppdatera. 

Men nu har jag iaf fixat mig, sitter här med frida och väntar på mamma. Vi ska ju på teater idag på Lisebergs teatern och se någon komedi, och innan det så ska vi ut och käka. Men här får ni en bild på hur jag kommer se ut ikväll! Puss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!