20 januari - you think i'm stupid

Skrivet 2011-01-20 Klockan 11:01:55

ja, jag försov mig lite imorse och han inte uppdatera då som ni märkte. Men just nu är jag inne på datorn i skolan för vi har ett arbete i skolan som ska göras :) och det är i engelska, jag hatar engelska för vi har det 1gång i veckan vilket kanske är bra, baradet att den är 2½timma lång!! sen är det bara svenska och livkunskap kvar. Efter skolan åker jag direkt hem till pappa, som jag sa igår och då ska vi käka och ha typ lite spl kväll med minlillebror och kusin :) men kommer dit typ vid 4, så jag kanske pluggar eller något haha! :) ahja, uppdaterar mer sedan när jag har tillgång till de :) puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!