20 januari - godnatt

Skrivet 2011-01-20 Klockan 23:36:22

nu har jag äntligen tid att uppdatera. Skulle egentligen gjort det när jag va hos pappa, men mitt batteri på iPoden va påväg att ta slut så det blev tyvärr inte så. Och när jag kom hem så var det snabbt in i duschen, innan tila tequila börja haha! så nu sitter jag här och tänkte slänga upp ett godnatt inlägg! 

imorgon drar man osminkad till skolan, jag går ju bara till 10.15 så hade tänkt sola när jag kommer tillbaka till kungälv. Känns fett värt! ska nog börja göra det några gånger nu faktiskt, för jag är så sjukt blek haha! vi får la se hur det går :) men nu måste jag absolut sova, godnatt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!