18 januari - inte min dag direkt..

Skrivet 2011-01-18 Klockan 11:01:26

åh vad trött jag blir!! detta är verkligen inte min dag :(

skulle ju som sagt var på intervju idag på maxi för min praktik som jag ska på till våren. men när jag kommer dit och frågar i kundtjänst vart jag ska gå ngnstans och han i kassan ringer och frågar Gunnel som hon heter, som jag skulle till, så säger hon att hon inte skrivit upp ngt och sitter på ett möte. att den ända hon skrivit in i sin kalender är en intervju med en elev på torsdag, och det är INTE jag. för jag är 100% säker på att det var idag jag skulle dit, eftersom jag tillomä skrivit upp det i min kalender. så trött blir jag! sen när jag skulle hem och står och väntar på bussen, så är det 10minuter kvar tills den ska gå, så ser jag att den hade kommit och går ditåt för att hoppa på, ni tror inte att den åker då!?!?! ÅÅHHHHHHH. 

ahja, nu är jag hemma iaf! och här tänker jag stanna tills frida har slutat! för då ska jag ner för att träffa henne innan jag ska träna klockan 5! hoppas dagen blir lite bättre då iaf... TJING


såhär ser jag ut idag iaf. svart tunika & min nya sjal som jag fick av mormor igår! Puuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!