16 januari - drömmer om ett bättre liv

Skrivet 2011-01-16 Klockan 13:21:25

godmorgon på er! har fått gjort lite saker idag, typ som att fika med min morfar sedan varit ute en liten snabbis. Men mer tänker jag inte göra idag, haha! eller jag har rättare sagt inget mer planerat! :) och det känns skönt. för jag måste plugga lite matte sen, (ja, jag har intalat mig själv att bli bättre i skolan) och så kommer mormor hit för att jag vill det och inte har träffat henne på evigheter. sen så är det så äckligt väder ute, så ja jag stannar nog inne hela dagen! haha blir nog att kolla film och lite sånt mys sen! :) awesome. 


imorgon kommer min bror hiiiiiit! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!