13 januari - over my head

Skrivet 2011-01-13 Klockan 15:41:55

okej, min dag börjar kanske kännas lite bättre eftersom jag hade tagit fel dag, det va visst på tisdagar vi slutade halv4 (a) så nu är jag hemma iaf! riktigt skönt! nu blir det bara att slappa gärnet, ska kolla lite på tv och ta det lugnt. klockan 17.10 kommer mitt nya favorit program haha! My life as Liz på MTV, riktigt bra är det haha! och så jobbar mamma sent idag så jag är helt ensam, får se vad jag tillexempel lagar för god mat idag haha, elr värmer från frysen för mina mat skils, njaa inte dom bästa kanske hahah! 

något annat som gjort mig riktigt glad idag är det här 

fortsätt med det, för jag älskar kommentarer! :')))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!